دوره 14 (1403-1404)
دوره 13 (1402-1403)
دوره 12 (1401-1402)
دوره 11 (1400-1401)
دوره 10 (1399-1400)
دوره 9 (1398-1399)
دوره 8 (1397-1398)
دوره 7 (1396-1397)
دوره 6 (1395-1396)
دوره 5 (1394-1395)
دوره 4 (1393-1394)
دوره 3 (1392-1393)
دوره 2 (1391-1392)
دوره 1 (1390-1391)
برنامه ریزی شهری
گونه شناسی گردشگران خارجی بازار قدیمی تهران با تحلیل خوشه ای دو مرحله ای: نگرشی برای برنامه ریزی شهری

محمد غفاری؛ محمد نعمت پور

دوره 9، شماره 36 ، آبان 1399، ، صفحه 13-26

https://doi.org/10.34785/J011.2021.880

چکیده
  امروزه بخش­بندی بازار گردشکری یکی از پیش شرط­های موفقیت مقاصد گردشگری است. در این راستا، بخش­بندی گردشگران براساس متغیرهای روان­ شناختی از مهمترین و پرکاربردترین شیوه­های بخش­بندی بازار گردشگری است. از این رو هدف پژوهش حاضر بخش­بندی بازار گردشگری شهر تهران با استفاده از شناسایی انگیزه­های سفر و ویژگی­های سبک زندگی ...  بیشتر