مدیریت شهری
تحلیل عوامل موثر بر قابلیت پذیرش عمومی طرح های قیمت گذاری ترافیک "نمونه موردی: طرح ترافیک تهران (سال 98 و 1397 )"

سارا وثوقی؛ بهناز امین زاده

دوره 10، شماره 37 ، بهمن 1399، ، صفحه 17-30

https://doi.org/10.34785/J011.2020.781

چکیده
  در بسیاری از کلانشهرهای جهان برای کاهش آثار استفاده روزافزون از اتومبیل از جمله ترافیک و آلودگی هوا، طرح‌های قیمت‌گذاری ترافیک به‌عنوان یک راهبرد به اجرا گذاشته می‌شود. به‌زعم مطالعات صورت‌ گرفته "قابلیت پذیرش عمومی" طرح‌های قیمت‌گذاری ترافیک نقش مهمی در موفقیت اجرای این طرح‌ها دارد. با توجه‌ به تأکید محققان بر این‌ که عوامل ...  بیشتر